Συνεχώς αυξάνεται ο όγκος και το κεφάλαιο που διατίθεται για διαφήμιση στο διαδίκτυο.
Η αύξηση αυτή παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο και υποδηλώνει την δυναμική του μέσου (ιντερνετ) και την ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παράλληλα, σημαντική είναι και η αύξηση των ηλεκτρονικών συμβάσεων που καταρτίζονται μεταξύ διαφημιζομένων και των διαχειριστών των ιστοτόπων που παρέχουν διαφημιστικό χώρο και χρόνο. Ανάγκη ταυτόχρονα παρουσιάζεται στην ειδικευμένη νομική κάλυψη των μερών για την διασφάλιση των συμφερόντων τους καθώς έχουν εκτοξευθεί και οι περιπτώσεις αθέτησης συμφωνιών με αποτέλεσμα να υπάρχει οικονομική ζημία σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις.