Έννοιες αλληλένδετες μεταξύ τους. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί διεθνώς με σταθερή τάση να καθιερωθεί ως το βασικό μέσο λιανεμπορίου σε ορισμένες κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών όπως πχ οι ηλεκτρονικές συσκευές και η τραπεζική!
Από την άλλη το εμπορικό σήμα
σήμερα αποτελεί το βασικό πνευματικό περιουσιακό στοιχείο των περισσοτέρων επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών ή πώλησης αγαθών. Μάλιστα εξαιτίας του ηλεκτρονικού εμπορίου (και του συνεχώς αυξανόμενου αριθμού διασυνοριακών συναλλαγών) το εμπορικό σήμα αποκτά και διεθνή χροιά.
Κάθε επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο γνωρίζει ότι το εμπορικό σήμα όχι μόνο διατηρεί την φήμη της επιχείρησής του αλλά πάνω σε αυτό και σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία πχ το όνομα χώρου (domain name) χτίζεται η εμπορική φήμη (trade fame) και το branding.